Referenties

In de loop der jaren ondersteunden we tal van organisaties bij hun NAV-implementaties en - upgrades.

Mede dankzij Vasilok een succesvolle upgrade

We werkten al langere tijd naar volle tevredenheid met Vasilok samen voor de support van ons Navision-pakket. Op een gegeven moment liepen we aan tegen de beperkingen van dat platform. Zo was het in Navision best een uitdaging om een abonnementstructuur te onderhouden en te beheren. Ook wilden we sneller relevante klantinformatie kunnen zien, op één klantkaart. Dat kon in Navision helaas niet.

Zo ontstond het idee om de overstap te maken naar Business Central in de cloud. Rens kwam met een helder advies voor een upgrade, die we uiteindelijk binnen twee maanden hebben kunnen afronden. Op de maandag na het migratieweekend was Rens bovendien de hele dag on site aanwezig om ons te ondersteunen. Het resultaat mag er zijn: in Business Central hebben we veel van onze wensen kunnen realiseren.

We hebben zelf veel tijd en energie gestoken in het hele traject. Maar ook de ondersteuning door Rens was een belangrijke succesfactor. Vanuit zijn enorme kennis en expertise weet hij heel goed te adviseren over wat er allemaal wel en – minstens zo belangrijk – níet mogelijk is. Hij schakelt snel en houdt altijd woord; als hij belooft ergens op terug te komen, hoef je er zelf niet meer achteraan. En, last but not least: Rens werkt met humor en is altijd goed bereikbaar. Al met al een fijne samenwerking!

Anton van Dam
Adjunct-directeur
Féju ICT Groep

 

Rens vertelde het eerlijke verhaal

Een goed werkend ERP-systeem is voor ons, als groothandel in keuken- en badkameraccessoires, vanzelfsprekend enorm belangrijk. Nadat we besloten om te upgraden van het verouderde Dynamics NAV – dat we al sinds 2000 gebruikten – naar het cloudplatform van Business Central, kregen we bij veel leveranciers nul op het rekest: met twee medewerkers waren we simpelweg te klein en dus niet interessant. Veel leveranciers komen pas langs vanaf pakweg 25 gebruikers.

Gelukkig kwamen we al googelend Vasilok op het spoor. Rens snapte meteen wat we wilden en gaf aan dat binnen Business Central in principe alles mogelijk is. Tegelijkertijd vertelde hij het eerlijke verhaal: sommige maatwerkwensen van ons kon hij in principe prima uitvoeren tegen uurtarief, maar hij adviseerde ons om zoveel mogelijk gebruik te maken van de uitgebreide standaardfunctionaliteit. Daardoor waren we onder de streep uiteindelijk een stuk goedkoper uit, terwijl we nu eigenlijk ook vrijwel alles kunnen doen wat we willen.

De samenwerking verliep al met al enorm soepel. Rens komt afspraken na, haalt zijn deadlines, en is altijd goed bereikbaar. Voor toekomstige implementaties weten we hem dus zeker weer te vinden!’

René Ruys
Eigenaar
Rhegros B.V.

 

Van Gansewinkel is een afvaldienstverlener, recycler, en leverancier van hoogwaardige secundaire grondstoffen. Met een omzet van ruim 1 miljard euro zijn we marktleider in onze thuismarkt, de Benelux; daarnaast zijn we actief in Duitsland, Frankrijk, Portugal en Hongarije. Hoewel onze ICT-afdeling bestaat uit ervaren projectmanagers, kwamen we er tijdens eerdere implementaties achter dat voor Navision inhoudelijke kennis van toegevoegde waarde is.

Toen zich begin 2010 een nieuwe implementatie aandiende, kwamen we al snel bij Rens van Vught uit. Sindsdien heeft Rens meerdere trajecten voor ons uitgevoerd; van nieuwe implementaties tot upgrades en optimalisatietrajecten. Daarbij heeft hij zich bewezen als een gedreven, resultaatgerichte professional. Naast de benodigde projectmanagementvaardigheden, heeft hij een goed oog voor bedrijfsprocessen en kennis van administratieve organisatie. Hij weet zich snel de bestaande situatie eigen te maken, en heeft een scherp oog voor verbeteringen. Dankzij zijn uitgebreide netwerk weet hij altijd snel met een oplossing te komen. De samenwerking met Rens bevalt ons uitstekend!

Fred Peters
Directeur Corporate ICT
Van Gansewinkel Groep

 

Onze alumnivereniging, de Nyenrode Alumni VCV, is gelieerd aan de oudste particuliere universiteit van Nederland: Nyenrode Business Universiteit. De vereniging werd opgericht in 1957, en anno 2016 zijn we één van de meest hechte oud-studentenverenigingen van Nederland. De Alumni Office, bezet door 5 medewerkers, houdt dagelijks de contactgegevens van de alumni actueel. Vroeger gebeurde dit nog in een kaartenbak, tegenwoordig hebben alle VCV-leden via de website toegang tot de database. Om de ledenadministratie efficiënt te laten verlopen, maken we sinds 2013 gebruik van Dynamics NAV. Na de implementatie van dit pakket, in 2013, verliepen de processen niet meteen vlekkeloos. We hebben toen hulp gezocht en zijn bij Rens van Vught voor ondersteuning gekomen. Rens is administratief sterk onderlegd, en hij begreep snel welke bijzondere aspecten er bij een ledenadministratie meespelen. Zijn advies en ondersteuning hebben ons enorm geholpen om efficiënter te werken. Rens heeft naast advies en ondersteuning, ook een stukje maatwerk gebouwd. Zo hebben we een tussen de website en NAV én heeft hij gezorgd voor analysemogelijkheden. Wij hebben het als een groot voordeel ervaren dat de functioneel consultant ook kan programmeren. Er gaat geen kennis verloren in de overdracht tussen afdelingen, en het bevordert de snelheid. Voor ons is de snelheid en bereikbaarheid ook erg belangrijk. Rens reageert altijd snel, via app/mail/sms en daardoor kunnen we problemen snel oplossen. Afhankelijk van de prioriteit lost hij vragen en problemen de zelfde dag nog op. Indien het niet onder werktijd haalbaar is, deed hij dit in de avonduren. Kortom, wij zijn erg tevreden over de responstijd en de ondersteuning voor ons team.

Simone Daniëls
Manager
Nyenrode Alumni VCV